dinsdag 14 juni 2011

Ontmoet tijdens het joggen

Om een beetje aan ontspanning te doen ga ik 2 keer in de week een klein stukje lopen. Ik ga dan meestal op de woensdag en vrijdag en doe telkens het zelfde rondje. Heel vaak kom ik dan een leuke meid tegen. Becky, ze is ongeveer 1.60 groot en heeft een sportief figuur met een strak kontje en leuke borstjes. Als we elkaar dan tegen komen lopen we vaak met z’n tweeën verder en praten wat onderweg, en gaan dan weer ieder zijn eigen weg. Op een zomerse avond rende ik weer het bos in en zag in de verte iemand op de grond zitten. Het was Becky die er zat te huilen. Ik stopte en vroeg wat er aan de hand was. Ze vertelde ze dat ze haar enkel had ongeslagen. Ze liet haar sok een beetje zakken en ik zag al gelijk dat haar enkel redelijk opgezwollen en blauw was. Kan ik iemand voor je bellen vroeg ik, je vriend of zo. Nee, zei ze en begon nog harder te huilen. Ik legde mijn arm om haar schouder en probeerde haar een beetje te troosten. Nee het is sinds een week of 3 uit met mijn vriend. Sorry zei ik, dat wist ik niet. Maar is er niet iemand anders die ik kan bellen voor je. Nee , mijn ouders wonen niet in de buurt en zijn trouwens op vakantie. Ik stelde voor om dan maar rustig naar mijn huis te lopen en van daaruit met de auto haar naar huis te brengen.
Ik stelde voor om eerst wat ijs op haar enkel te doen. Ze ging in de keuken op een stoel zitten en legde haar been op een stoel tegenover haar. Ik heb nog olie die de zwelling tegen gaat en zal die even pakken. Doe je schoen en je kous maar uit, dan kan ik de olie erop smeren. Becky deed haar schoen en kous uit en er kwam een geweldig mooi voetje maat 37 tevoorschijn, leuke kleine teentjes met mooie witte gelakte nageltjes. Ik was even van slag van zulke mooie voeten. ik ging op de stoel tegenover haar zitten en begon de olie op haar voet te smeren. Ze had heerlijke voetjes, wat een geluk dat ik deze voetjes nu in mijn handen mocht nemen. Ik heb er even goed gebruik van gemaakt en haar voet eens goed te masseren. Daarna heb ik haar voet met het steun verband ingepakt en nog even wat gekoeld met ijs. Zal ik je nu maar naar huis brengen vroeg ik, en ze knikte van ja. Bij haar huis aan gekomen hebben we onze gsm nummers uitgewisseld en afgesproken dat we elkaar nog wel eens zouden bellen. Voor dat Becky uitstapte gaf ze mij nog een dikke zoen en bedankte mij voor de hulp die ik haar had geboden en huppelde naar binnen.

De week die daarop volgde kreeg ik telefoon van Becky en vroeg ze of ik in het weekend wat wilde komen eten bij haar. Ze wou mij op deze manier bedanken, en daarna konden we nog altijd naar de film of een dvd bekijken stelde ze voor. Hier zei ik geen nee tegen en zaterdag avond stond ik op het afgesproken uur bij haar voor de deur. Becky deed de deur open en zag er schitterend uit, het was juist een Barbie. Ze had een roze bloesje aan en een strakke gestreepte legging met daarover een jeans overgooier. Ik moest weer gelijk naar haar voetjes kijken die mijn aandacht trokken, ze had roze zeer mooie schoentjes aan waar dat haar voetjes zeer mooi in uitkwamen. Hoe gaat het met je enkel vroeg ik terloops. Kom binnen zei ze, met mijn enkel gaat het prima. Ze gaat op de bank zitten en toont mij haar enkel. Er was niets meer te zien van de zwelling en babbelden over koetjes en kalfjes en al vlug draaide het gesprek uit op het hardlopen. Nadat we klaar waren met eten stelde Becky voor om een dvd te bekijken en gingen samen op de bank zitten. De film was nog maar net bezig toe ze zei.
Ik heb nog vaak aan die voetmassage moeten denken en nu wilde ik vragen of je dat nu nog een keer kan doen. Dat liet ik mij geen twee keer vragen en vroeg haar om op het gemak te gaan zitten. Becky ging op de bank zitten en ik ging op de grond voor haar zitten. Ik deed haar schoentjes uit en terwijl ik het tweede schoentje uitdeed, begon ze tot mijn verbazing met haar voetjes over mijn kruis te wrijven. Ik vond dit zo lekker dat ik haar schoentje nam en haar schoengeur begon op te snuiven. Daar kan ik nu eens van genieten zei Becky, zo met mijn voetjes over iemand z’n kruis wrijven. Ik genoot hier misschien nog meer van dan Becky!
Na een minuut of tien met haar voetjes mijn kruis gemasseerd te hebben, kwam Becky met haar voetje richting mijn mond en begon mij een beetje te plagen. Ik kon mij niet meer in houden, nam haar voetje vast en begon voorzichtig aan haar teentjes te likken en te zuigen. Ze deed haar ogen open keek mij een beetje verwonderd aan, wat is dit lekker zeg, ga vooral door zei ze. Dit had ze nou niet moeten zeggen en pakte nu elk teentje een voor een in mijn mond en zoog er voorzichtig op. Becky genoot hier blijkbaar net zo van als ikzelf. Ik begon nu haar andere voet te likken en te zoenen en met haar ander voet begon ze over mijn hard geworden lul te wrijven.
Doordat Becky wat onderuit was gezakt kon ik net zien dat ze een beetje nat begon te worden, haar legging vertoonde een klein nat plekje. Na nog even aan haar voeten te hebben gelikt kwam Becky omhoog en begonnen we elkaar te zoenen. Plots zei Becky “zal ik jou nu eens laten ontspannen”. Kom hier maar eens voor mij staan, ze liet mijn broek zakken en haalde mijn ondertussen hard geworden lul uit mij boxershort. Ze keek mij geil aan, trok er enkele malen aan en begon aan mijn lul te likken en te zuigen. Ondertussen had Becky reeds haar legging laten zakken, en zat ze terwijl ze mijn lul likte, met haar klitje te spelen. Ik had haar bloesje omhoog getrokken en masseerde haar mooie niet al te grote borsten. Ze had ondertussen haar hoofd tegen mijn buik gelegd en bleef zonder dat ook maar eenmaal mijn lul uit haar mond kwam, mijn lul afzuigen. Ik kon niet anders dan haar te doen stoppen. Vind je het niet lekker vroeg ze verwonderd, jawel zei ik maar ik ga te vlug klaarkomen aan dit tempo.
Je hebt gelijk zegt ze, ik zal jou even laten bekomen, toch reeds enkele minuten later zit ze reeds op haar knieën voor mij met een kut die ik niet kan negeren. Laat ons verdergaan vraagt ze, ik was net zo lekker op dreef. Mijn lul was bij de aanblik van Becky haar geweldig lekker achterste al snel terug overeind komen te staan. Ik zag hoe dat haar geil uit haar mooi kutje liep en likte haar nog even alvorens dat ik mijn lul in haar kutje stopte. Haar geil smaakte lekker zoet en deed mijn lul nog stijver worden. Ze spant haar kutje open en zegt "steek jou heerlijke harde neukstaaf in mijn kutje". Terwijl ik met mijn eikel zachtjes langs haar kutje wreef, kreunde ze zachtjes. Plots duwt ze met haar kont naar achteren, en verdwijnt mijn lul volledig in haar natte kut. Wat voelde haar kut lekker nauw en warm aan! Ik begon Becky lekker te neuken en wat zachtjes begon eindigde in een hoog tempo. Becky had geen probleem met het hoge tempo waaraan dat ik neukte en smeekte mij om lekker hard door te stoten in haar natte kut.
Ik ging zo enkele minuten door totdat ik voelde dat ik ging komen. "Waarom stop je" vroeg Becky, ik zei haar dat ik anders zou gaan klaarkomen. Ja zegt ze "dat willen we nog niet hé". Zal ik jou anders eens met mijn voetjes laten klaarkomen, wat denk je, gaat mij dat lukken? Ik had daar alle vertrouwen in en het zou wel lekker zijn om over haar voetjes klaar te komen. Ok zei ze, ik zal mijn best doen. Zachtjes begon ze mijn lul te bewerken met haar voetjes. Ze trok mijn lul zachtjes af met haar mooie voetjes en streelde met haar teentjes regelmatig over mijn gladde eikel. Ondertussen dat ze met haar voetjes mijn lul zo heerlijk bewerkte speelde ze een beetje met zichzelf. Wat was dat een geile aanblik, die voetjes rond mijn lul. Ze keek mij regelmatig aan en wist dat ik ervan genoot. Ik voelde mijn zaad omhoog borrelen, ik kon het niet langer ophouden en spoot mijn warm zaad over haar mooie voetjes. Ondertussen ging ze zachtjes door tot mijn lul zijn laatste druppel zaad had geloosd. Ze zei mij nog dat ze het ongelofelijk geil had gevonden om mijn lul met haar voeten te verwennen, en we moesten beide bekennen dat we er alle twee ongelofelijk van genoten hadden.

1 opmerking:

  1. verlang je weer naar een paar vrouwenvoetjes om die harde lul van je?

    BeantwoordenVerwijderen